Waar gaat de reis heen - Reisverslag uit Zuidbroek, Nederland van Jelle en Rineke - WaarBenJij.nu Waar gaat de reis heen - Reisverslag uit Zuidbroek, Nederland van Jelle en Rineke - WaarBenJij.nu

Waar gaat de reis heen

Door: jelleenrineke

Blijf op de hoogte en volg Jelle en Rineke

01 April 2012 | Nederland, Zuidbroek

Wij gaan dit jaar op de fiets langs de Donau. Oh leuk van Passau naar Wenen hoor ik iedereen al roepen maar dat is niet de bedoeling.

We gaan eerst naar Belgrado, hoofdstad van Servië en gaan vandaar eerst richting Bulgarije door het Derdap natuurpark. Daar zijn we een kleine week mee bezig, gaan terug naar Belgrado en gaan dan omhoog richting Kroatie en Hongarije.

We doen Novi Sad en Boedapest aan en gaan vandaar naar Bratislava en Wenen.

Een week of 5 denken we. Onderweg zetten we onze belevenissen wel op dit Blog.

Groetjes Jelle en Rineke

• 01 April 2012 - 20:25

Renate:

hoi,

wat zijn jullie al vroeg in het seizoen op pad! Lijkt me een mooie tocht, succes met de voorbereidingen en alvast een goede reis.
    groet Renate

• 02 April 2012 - 15:18

Jelle En Rineke :

Hallo Renate,

Jij bent er snel bij. Het log is nog maar nauwelijks klaar en je hebt ons al gevonden.
    We gaan vroeg omdat we dan langer weg kunnen en het daar al goed weer is, hopen wij, tegen de tijd dat we daar aankomen.

We laten wel weer van ons horen,

Groeten Jelle en Rineke