Het begint te kriebelen - Reisverslag uit Zuidbroek, Nederland van Jelle en Rineke - WaarBenJij.nu Het begint te kriebelen - Reisverslag uit Zuidbroek, Nederland van Jelle en Rineke - WaarBenJij.nu

Het begint te kriebelen

Door: jelleenrineke

Blijf op de hoogte en volg Jelle en Rineke

01 April 2012 | Nederland, Zuidbroek

Op de vloer van de kamer en op de eettafel beginen zich langzaam stapeltjes te vormen. Eerst waren het alleen boeken, kaarten en tijdschriften nu komen er ook steeds meer kleren bij.

Aanwijzimgen! Daar mag je niet meer aankomen daar blijf je af, zoek maar iets anders om aan te trekken.

Vragen? Heb je al karton voor de fietsen. Buitenlands geld geregeld. Waar zijn onze buidels voor de waardevolle spullen.

Langzaam maar zeker ligt alles klaar. Nu nog een weekje werken en we mogen.

Eindelijk.

• 02 April 2012 - 21:19

Henrieke:

Hoi Jelle,

Altijd leuk die voorbereidingen voor zo'n vakantie.
    Ik wens je alvast veel plezier en vind het erg leuk via de site op de hoogte te blijven van je reizen.
    Geniet nog van het werken dat laatste weekje :).

Groetjes Henrieke

• 03 April 2012 - 07:17

M&M'S:

foto van de groeiende tafel??

Foto van Saar mee voor onderweg ?? haha

• 04 April 2012 - 08:43

M&M''S:

Is een e-reader niet lichter om mee te nemen ipv boeken??
    Het groeit inderdaad goed. Succes nog met de laatste voorbereidingen.

Foto volgt nog haha ;)

• 05 April 2012 - 10:29

Elly Bakker:

Ziet er goed georganiseerd uit paps
    Ik hoop voor jullie dat niet al die papieren mee hoeven, anders moet je kleren thuis laten.

• 07 April 2012 - 17:51

Hoi Rineke en Jelle,

Ik begrijp dat jullie volgende week weg gaan en de nodige voorbereidingen inmiddels hebben genomen. Wij wensen jullie veel plezier en een leuke reis natuurlijk. Dit mailtje hebben jullie naar ons oude adres gestuurd en daar kijken we niet zo vaak meer na. Dus is het handiger om het te sturen naar: bosma-s@ziggo.nl ,

Groetjes van ons

• 07 April 2012 - 18:12

Evie:

Het mag ook naar evie-bosma-boersma@hotmail.nl.. Dan zie ik het nog eerder.

Een goede reis...............

• 09 April 2012 - 09:08

Hampshire Plaza :

Hampshire Hotel Plaza Groningen wenst u een goede reis en een nog fijnere vakantie!!

• 18 April 2012 - 12:08

Evie:

nemen jullie zoveel leesboeken mee?

• 18 April 2012 - 19:25

Jelle:

@Evie.
    Nee joh, de helft is blijven liggen:)

• 21 November 2018 - 08:44

Hans Van Aken, Noten:

Ik hoop dat ik bij de goede Jelle ben. Ik ben even de bestelling kwijt. Macadamia mix, cashewy, cranberries en....