Met de fiets een stuk door Polen - Reisverslag uit Zuidbroek, Nederland van Jelle en Rineke - WaarBenJij.nu Met de fiets een stuk door Polen - Reisverslag uit Zuidbroek, Nederland van Jelle en Rineke - WaarBenJij.nu

Met de fiets een stuk door Polen

Blijf op de hoogte en volg Jelle en Rineke

09 Maart 2015 | Nederland, Zuidbroek

Het plan is om in de maand juni 4 weken te fietsen in Polen.

We gaan met de trein naar Warschau, met een tussenstop in Berlijn. Na een paar dagen Warschau gaan we per fiets naar Gdansk.
Van Gdansk gaan we langs de kust naar Szczecin (Stettin). In totaal denken we ongeveer 1200 km te fietsen.

We houden jullie op de hoogte.

Jelle en Rineke

Dat was wat we toen dachten. Maar plots overcompleet en met voegpensionering veranderde er een hoop.

Maar nu, bijna een jaar verder, gaat het er toch van komen op een aangepaste wijze.
We gaan nu vliegen naar Gdansk en fietsen dan langs de Ostseekûsten-Radweg, van Gdansk naar Lübeck in Duitsland. Vandaar volgen we de Hanzestedenroute verder richting huis.. We hebben iets meer dan 3 weken tijd, Rineke is tenslotte nog niet met pensioen, voor een afstand van bijna 1400 km.

Gaat lukken.

Groet, Jelle en Rineke